Reklamacja towaru
Przykro nam, że znalazłeś się w sytuacji, w której musisz zająć się reklamacją produktu. Dołożymy wszelkich starań, aby proces reklamacji był jak najprzyjemniejszy i będziemy Cię na bieżąco informować.
Przeprowadzimy Cię przez proces zgłaszania roszczenia w czterech prostych krokach
- Zaloguj się do swojego konta. Nie jesteś zarejestrowany? Nie ma problemu, możesz odzyskać swoje zamówienie używając jego numeru.
- Wybierz produkt, który chcesz zareklamować.
- Wypełnij szczegóły problemu i wybierz sposób, w jaki chcielibyśmy rozwiązać reklamację w sposób najbardziej satysfakcjonujący dla Ciebie.
- Oczekiwanie na odbiór przesyłki przez naszego przewoźnika
Jeśli potrzebują Państwo pomocy, proszę zadzwonić pod numer +48 172 832 932 lub wysłać do nas wiadomość e-mail na adres rma@landema.pl.
Powrót do e-shopuJak mogę zareklamować towary?
Aby szybko i łatwo zgłosić roszczenie, wypełnij powyższy formularz online. Jeśli dokonałeś zakupu jako zalogowany klient, w formularzu zobaczysz wszystkie produkty, które są nadal objęte gwarancją. Po wypełnieniu formularza zobaczysz wszystkie informacje potrzebne do zgłoszenia reklamacji i odesłania towaru.
Jak mogę sprawdzić status mojego wniosku?
Po otrzymaniu towaru otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie o jej wyniku. Zawsze jednak staramy się to zrobić tak szybko, jak to możliwe.